«Оқушының ғылыми ізденісі – мұғалімнің кәсіби шеберлігінде» тақырыбында семинар » Қарғалы №2 мамандандырылған лицей КММ
Алматы облысы Білім басқармасының Жамбыл ауданындағы
"Қарғалы №2 мамандандырылған лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72770)30-632
Есепші бөлімі:
+7(72770)30-628
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Оқушының ғылыми ізденісі – мұғалімнің кәсіби шеберлігінде» тақырыбында семинар
10
март
2020

«Оқушының ғылыми ізденісі – мұғалімнің кәсіби шеберлігінде» тақырыбында семинар

2020 жылы 10 ақпан күні «Оқушының ғылыми ізденісі – мұғалімнің кәсіби шеберлігінде» тақырыбында семинар өтуізілді. Семинардың мақсаты: оқушылардың ғылыми-шығармашылық ізденісі мен іс-әрекетіне ықпал ету. Қазіргі таңда оқушылардың зерттеу іс-әрекетіне қызығушылығының артып келе жатқаны белгілі. Сондықтан семинардағы іс-шаралар барысында ұжым мүшелері оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетін одан әрі жетілдіру жолдары мен әдістері    туралы өз тәжірибелерімен бөлісті. Жұмыс барысында оқушылардың зерттеу, іздену әрекеттеріне қолайлы ықпал етуші мүмкіндіктер аталып, кездесетін қиындықтар мен кедергілерді шешу жолдары қарастырылып, тиімді кері байланыспен қорытындыланды.




2020 жылғы  28 сәуірде пән кафедраларының кезекті отырысы онлайн режимде өткізілді. Кафедр жетекшілері және директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Райымкулова С.К. «Қашықтан оқыту кезінде сабақты сапалы әрі тиімді ұйымдастыруда интернет  ресурстарын қолдану жолдары» тақырыбында кеңесе отырып, оқушылардың  танымдық қызығушылығы мен белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретін тиімді интернет ресурстарын қарастырды. Сонымен қатар отырыста қашықтан оқыту жағдайында БЖБ және ТЖБ өткізудің тиімді жолдары туралы өз ойларын ортаға салды. Күнделік жүйесінің оқушылар мен мұғалімдерге ұсынып отырған нұсқаулықтарымен танысып, тиімді тұстары қарастырылды. 


2020 жылдың қараша айында «Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту» атты  педагогикалық жәрменке өткізілді. Жұмыс  барысында пән мұғалімдері өз іс тәжірибесімен бөліністі. Жәрмеңкеге қатысушы мұғалімдер өз пәнінің ерекшеліктерін  ескере отырып оқушылардың қызығушылықтарын арттыру мақсатында заманауи оқыту стриминг платформаларын пайдалану тәсілдерін көрсетті. Атап айтсақ бастауыш сынып мұғалімі А.Сутемгенова кезекші сынып жағдайында «ТРИЗ» технологиясы аркылы, қашықтықты сақтап, жұптық және топтық   жұмысты ұйымдастырудағы ұтымдды жұмыстар топтамасын көретті. Осы әдіс тәсілдерді парктикада пайдаланғаны туралы дәлелдемелерін көрсетті. Бастауыш сынып мұғалімі Д.Зекенова оқушылардың  оқу сауаттылығын дамыту барысында  қолданып жүрген әдіс тәсілдермен «Лови ошибку», «Письмо на память», «Пятый лишний» атты стратегиялары оқушылардың сын тұрғыдан ойлау қабілеттерін, логикаларын дамытуға арналған өте тиімді және ұтымды әдістер екенін дәлелдеді. Сонымен қатар аталған әдіс тәсілдер оқушылардың есте сақтау қабілеттерін жақсы дамытады. А.Мукашова мәтінмен жұмыс жасаудағы тиімді тәсілдерін ұсынды. Мәтінді қысқарту тәсілі, фанфик, кроссовер стратегиялары оқушыларың ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамтуға септігін тигізетіндігі сөзсіз. Әсіресе «Эмоция кестесі»  оқушылардың ішкі күйінің жағдайын білуге көмектеседі. Сонымен қатар PadLet платформасы арқылы түрлі жұмыстарды орындауға өте қолалйлы екенін  көрсетті.

 Тіл мамандары А.Сапарбава, Г.Мусабергенова, Р.Танирбергенова  төрт бағытта: оқылым, тыңдалым, жазылым және сөйлеу қабілеттерді дамытуға арналған әдіс тәсілдерді ұсынды. Көрсетілген тәсілдер оқушылардың тілге деген қызығұшылықтарын оятып, оқу сауаттылықтарын дамытуға өте қолайлы.

   Жаратылыстану математика бағытындағы мұғалімдер қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың оқу сауаттылығын даму мақсатында әлеуметтік желілерменғана шектелмей стриминг платформаларды сабақтарында пайдаланатынын мәлімдеді. Әр платфомалардың өзіндік ерекшеліктері мен артықшылықтары бар екнін көре алдық. Тарих пәнінің мұғалімі З.Бекбаева Descort оқыту платформаны ұсынды. Аталған платформа арқылы тарих сабақтарында үлкен мәтіндерді ұтымды зерттеуге, сонымен қатар карталармен жұмыс жасау мүмкіндіктері өте көп. Жалпы түрлі стриминг оқыту платформаларды математика пәнінде, география, биология, информатика   пәндерінде пайдалану өте тиімді екенін дәлеледеп көрсеткен мұғалімдер А.Шайбекова, Ф.Ақбаева, Ф.Халикова, Л. Садыканова, А.Желдібаева. Биологияны ағылышын тілінде  оқытуда Л.Садыканова терминдерді, ережелерді тез және сапалы меңгеру үшін «Quislet» оқу платформасын пайдаланатынын көрсетті. А. Желдібаева «BilimLend»  платформасының қосымша мүмкіндіктерін таныстырып, өз сабақтарында қалай пайдаланатын   таныстырды. География пәнінде түрлі схемалар, суреттер, графиктер және карталармен жұмыс жасау өте маңызды. Сол себептен қашықтықтан оқыту барысында география пәнінде аталған жұмыстарды жүзеге асыру үшін А.Халикова онлайн режимінде картамен жұмыс жасау, графиктерді сызу, диаграммаларды құрастыру мүмкіндігі бар стриминг платформалар туралы мәлімдеді. Олар «GetVideo», «Googlmaps» және графикалық мүмкіндіктері бар «PowerPoin»t программасы. Математика пәнінің мұғалімдері Ф.Ақбаева және А.Шайбекова қашықтықтан оқыту барысында өз тәжірибесінде есептерді   шығару  кезінде ұтымды онлайн  «Twit» , «Test Pad» платформаларды пайдаланып есептерді жылдам, оңай  шығару жолдарын ұсынды.

  Жалпы жәрменке барысында көрсетілген әдіс-тәсілдер өте қызықты және пайдалы, өте тиімді болды.  2020 жылдың қараша айында «Қашықтықтан оқыту жағдайында оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту» атты  педагогикалық жәрменке өткізілді. Жұмыс  барысында пән мұғалімдері өз іс тәжірибесімен бөліністі. Жәрмеңкеге қатысушы мұғалімдер өз пәнінің ерекшеліктерін  ескере отырып оқушылардың қызығушылықтарын арттыру мақсатында заманауи оқыту стриминг платформаларын пайдалану тәсілдерін көрсетті. Атап айтсақ бастауыш сынып мұғалімі А.Сутемгенова кезекші сынып жағдайында «ТРИЗ» технологиясы аркылы, қашықтықты сақтап, жұптық және топтық  жұмысты ұйымдастырудағы ұтымдды жұмыстар топтамасын көретті. Осы әдіс тәсілдерді парктикада пайдаланғаны туралы дәлелдемелерін көрсетті. Бастауыш сынып мұғалімі Д.Зекенова оқушылардың  оқу сауаттылығын дамыту барысында  қолданып жүрген әдіс тәсілдермен «Лови ошибку», «Письмо на память», «Пятый лишний» атты стратегиялары оқушылардың сын тұрғыдан ойлау қабілеттерін, логикаларын дамытуға арналған өте тиімді және ұтымды әдістер екенін дәлелдеді. Сонымен қатар аталған әдіс тәсілдер оқушылардың есте сақтау қабілеттерін жақсы дамытады. А.Мукашова мәтінмен жұмыс жасаудағы тиімді тәсілдерін ұсынды. Мәтінді қысқарту тәсілі, фанфик, кроссовер стратегиялары оқушыларың ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамтуға септігін тигізетіндігі сөзсіз. Әсіресе «Эмоция кестесі»  оқушылардың ішкі күйінің жағдайын білуге көмектеседі. Сонымен қатар PadLet платформасы арқылы түрлі жұмыстарды орындауға өте қолалйлы екенін  көрсетті.

 Тіл мамандары А.Сапарбава, Г.Мусабергенова, Р.Танирбергенова  төрт бағытта: оқылым, тыңдалым, жазылым және сөйлеу қабілеттерді дамытуға арналған әдіс тәсілдерді ұсынды. Көрсетілген тәсілдер оқушылардың тілге деген қызығұшылықтарын оятып, оқу сауаттылықтарын дамытуға өте қолайлы.

   Жаратылыстану математика бағытындағы мұғалімдер қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың оқу сауаттылығын даму мақсатында әлеуметтік желілерменғана шектелмей стриминг платформаларды сабақтарында пайдаланатынын мәлімдеді. Әр платфомалардың өзіндік ерекшеліктері мен артықшылықтары бар екнін көре алдық. Тарих пәнінің мұғалімі З.Бекбаева Descort оқыту платформаны ұсынды. Аталған платформа арқылы тарих сабақтарында үлкен мәтіндерді ұтымды зерттеуге, сонымен қатар карталармен жұмыс жасау мүмкіндіктері өте көп. Жалпы түрлі стриминг оқыту платформаларды математика пәнінде, география, биология, информатика  пәндерінде пайдалану өте тиімді екенін дәлеледеп көрсеткен мұғалімдер А.Шайбекова, Ф.Ақбаева, Ф.Халикова, Л. Садыканова, А.Желдібаева. Биологияны ағылышын тілінде  оқытуда Л.Садыканова терминдерді, ережелерді тез және сапалы меңгеру үшін «Quislet» оқу платформасын пайдаланатынын көрсетті. А. Желдібаева «BilimLend»   платформасының қосымша мүмкіндіктерін таныстырып, өз сабақтарында қалай пайдаланатын  таныстырды. География пәнінде түрлі схемалар, суреттер, графиктер және карталармен жұмыс жасау өте маңызды. Сол себептен қашықтықтан оқыту барысында география пәнінде аталған жұмыстарды жүзеге асыру үшін А.Халикова онлайн режимінде картамен жұмыс жасау, графиктерді сызу, диаграммаларды құрастыру мүмкіндігі бар стриминг платформалар туралы мәлімдеді. Олар «GetVideo», «Googlmaps» және графикалық мүмкіндіктері бар «PowerPoin»t программасы. Математика пәнінің мұғалімдері Ф.Ақбаева және А.Шайбекова қашықтықтан оқыту барысында өз тәжірибесінде есептерді  шығару  кезінде ұтымды онлайн  «Twit» , «Test Pad» платформаларды пайдаланып есептерді жылдам, оңай  шығару жолдарын ұсынды. Жәрменке барысында көрсетілген әдіс-тәсілдер қызықты, пайдалы және өте тиімді болды.